"Acallo y modero mis deseos" Salmo 131

 



Me apunté a este taller “escuela” pensando que me ayudaría a mejorar en mi oración diaria. ¡Cual ha sido mi sorpresa!, encontrarme con un pequeño Grupo de personas que tienen la
misma inquietud que yo. Rezar más con el corazón que con la cabeza.

He ido con la idea de llevarme dos o tres consejos para mejorar en mi oración. Pero lo mejor està siendo escuchar al Señor, a través de todos y cada uno de los que participamos en este taller de oración.


Hermanas, gracias por enseñarnos con este taller, a crecer en la fe y en la autenticidad de los momentos en que nos ponemos ante el Señor.

Patricia 

El passat 15 de maig, vaig tenir la sortnde poder anar a fer un “dia de recés”, un “dia per interioritzar”, un dia per “sentir”!

Com important va ser passar el dia, aprenent a com hem de fer les nostres oracions, les nostres meditacions, les nostres “converses” amb ELL! La veritat és que per altres raons, jo ja sabia fer-ho, simplement que de vegades no em permeto de demostrar-m’ho a mi mateixa!
L’important és “l’AQUÍ I L’ARA”! Prendre consciència, resar amb intenció! Posar-hi el cor!
Gràcies per aquest meravellós dia! Gràcies per l’aprenentatge, gràcies per deixar-me formar part d’aquest món tan meravellós!

Gemma 

Comentarios

Entradas populares