EXERCICIS ESPIRITUALS IGNACIANS PER A MATRIMONIS

  

L´últim cap de setmana de Novembre, vam allotjar a la nostra casa, un grup de matrimonis del Monestir de Sant Cugat, que van decidir fer aquesta experiència aconsellats per Mossèn Emili Marlés, un gran defensor dels exercicis espirituals ignacians i molt conegut i estimat per la nostra Congregació. 

 


El recés va estar predicat pel Padre Enrique, i va ser tot un èxit, tal i com es desprèn dels testimonis dels mateixos assistents.

 


 

Esperem aquest sigui el principi de molts més recessos i la resta de la parròquia es vagi animant a participar-hi. Us deixem amb alguns dels testimonis! 



Marta:

He fet el recés de cap de setmana d’Exercicis a la Casa Mare de Deu de Montserrat. Era la primera vegada que en feia i tinc moltes ganes de seguir-ne fent perquè ha sigut un descobriment per la meva vida espiritual. Principalment, en dos aspectes: en la contemplació de l’evangeli i en el discerniment.

En el recés vam aprendre el mètode de sant Ignasi per contemplar l’evangeli, que m’ha permès aprofundir en aquesta forma de pregària. Ara puc gaudir-la molt més del que ho feia i obtenir-ne més fruit.  Et dona eines per entrenar l’escolta d’allò que Déu et vol dir en cada lectura i l’evangeli es fa molt viu.

I el discerniment ha sigut revelador. Sovint em trobo combatent contra el desànim i les preocupacions, que em treuen de la pau i l’alegria. Saber com actuen les forces del bé (que ens porten la pau i ens animen) i del mal (que et tempten amb els dubtes, els desànims, les preocupacions...) m’ha ajudat a veure més clar com influencien en la meva vida. Això em permetrà estar més vigilant i poder actuar per afrontar adequadament les dificultats en el terreny espiritual.

Aquests dies també he gaudit molt del silenci i el recolliment, concentrant tota l’atenció en el Senyor. És una vivència molt rica que tinc ganes de tornar a repetir. Moltes gràcies per la vostra acollida i per totes les ensenyances, que incorporem ja a les nostres vides!

 




Comentarios

Entradas populares